Dnes jsem byl velice nemile překvapen jednáním operátorů Vodafonu. Naprosto mě zklamali svou neprofesionalitou a neinformovaností o tarifech svého operátora … a to hned 4 operátoři. Ale od začátku:
Někdy začátkem dubna jsem se chystal jet do příhraničí k polsku. Jelikož je mi jasné, jak to v takových to oblastech vypadá se signálem a potřeboval jsem zrovna v té době řešit pár zakázek na internetu, chtěl jsem aktivovat Vodafone data passport na den, což je připojení k internetu na den za 50Kč s čerpáním domácího datového tarifu. Protože mám aktivovanou slevu s In-Kartou ČD, nešla mi tato služba aktivovat v samoobsluze, zavolal jsem tedy na operátora. Automat mě spojil se slečnou, která mi odkývala, že není problém službu nastavit ručně a že tak udělá.
Dnes opět vyrážím do zahraničí a pro jistotu si kontroluji, jestli mám aktivovaný datový tarif v zahraničí. A taky že jsem měl, jenže aktivovaný Internet na den, kde 5MB stojí 80Kč! Tohle opravdu není cena pro dnešní informační společnost, vydřiduši Vodafone. A navíc mi tarif aktivovali, i když jsem jej nechtěl a určitě jsem zaplatil víc peněz, než jsem měl v plánu. Škoda, že jsem si toho nevšiml dřív.
Dobrá tedy, zavolám na operátora a budu chtít vše napravit. Prvně jsem se dovolal k operátorce, která mi vysvětlila, že se stávajícím tarifem prostě Vodafone data passport nejde aktivovat, ale že mi aktivuje Internet v Notebooku SUPER (teď si nejsem jist názvem, ale tarif s 4G FUP za asi 500Kč), zůstane mi sleva na In-Kartu a aktivuje mi Vodafone data passport. Ale jelikož mám slevu na In-Kartu, že mě musí přepojit na jiné oddělení, kde vše zařídí. Další slečna mi opět potvrdila, že vše půjde aktivovat a že hned vše aktivuje. Jenže nestalo se tak. Na místo mi aktivovala mi Internet v Telefonu SUPER (opět nevím jistě název, ale 600MB FUP za asi 370Kč) a aktivovala mi požadovaný Vodafone data passport.
Volal jsem tedy znovu na linku operátora a požadoval jsem nápravu. První operátorka mi opět sdělila, že evidentně došlo k omylu, omluvila se mi, potvrdila, že vše půjde aktivovat a musí mě přepojit na oddělení In-Karet (můj název), kde mi jsou schopni vše aktivovat se slevou. Slečna v oddělení In-Karet mi opět potvrdila, že vše půjde, že vše aktivovala. Následně mi opravdu aktivovala Internet v Notebooku SUPER ale bez Vodafone data passport.
Už značně naštvaný jsem volal na linku operátora potřetí. Dovolal jsem se k mladému muži (bohužel jsem papírek s jeho jménem nechal doma … doplním), který mi nakonec vysvětlil, že nemohu mít aktivovaný zároveň aktivován Internet v Notebooku a Vodafone data passport. Nejvyšší tarif, který s Vodafone data passport mohu mít aktivovaný je Internet v Mobilu PREMIUM (1,2GB FUP za 499Kč). Může mi jej aktivovat a zároveň aktivovat Vodafone data passport ale nemůže mi nechat slevu na In-Kartu a nebo si můžu užíva 5MB dat za 80Kč s Vodafone internet v zahraničí na den, nebo jak se ten tarif přesně jmenuje.
Milý Vodafone, takovéhle diletanství? Opravdu? takovéhle ceny? Fakt? Stačilo by mi mín než 4GB FUP, ale 1,2GB a o 100Kč dražší tarif jsou fakt úplně mimo. Chci se občas připojovat ze zahraničí a sem za to ochoten platit, ale ne 5MB za 80Kč. Až se Vodafone vzpamatuješ, ozvi se … do té doby hledám jiné řešení svého problému. Jiného operátora.