Tak NENAKUPUJTE! Je to jednoduché. Zde je jeden velice úsměvný příběh, kterého jsem se stal součástí.
Moje máma, jak už to tak bývá, by ráda měla zaznamenanou takovou událost jako Vánoce nejlépe na věčnost. Inu co zbývá, pořídíme foťák. Byl jsem pověřen (kdo jiný z rodiny) vybráním foťáku a volba padla na Pixelmanii a Nicon S3000 (nad výběrem se nepozastavujte, prostě to tak je).
No co, jelikož byla půlka listopadu, pevně jsme věřili, že foťák do Vánoc bude doma snad i třikrát, ale chyba lávky!
Pixelmania se zachovala k nám, jako k zákazníkům naprosto elegantně. Nejprve poslali jen tak jako by nic první část objednávky (jooo objednávali jsme foťák, kartu a pouzdro). Takže přišlo pouzdro a karta (btw po asi tak měsíci od objednání). A teď co? Co se to děje?
Inu máma zavolala na zákaznický servis a jako neznalá poměru se nechala ukolíbat, že se jí další den někdo určitě ozve a problém vyřeší. Když se neozvali přebral jsem to já do svých rukou.
Volám tedy na Pixelmanii, kde je chyba. Jsem slušný, ale naprosto nekompromisní. Připraven se záludnými otázkami a připraven na standardní odpovědi. Inu co jsem se dozvěděl: "O objednávce ví už měsíc a kousek, však to není problém." "A tuhle barvu foťáku už nemáme, ale pošleme vám černej, pohoda ne?" (že by se to aspoň obtěžovali dát vědět? "Jo jasně, hned dneska v noci posíláme balík." (To bych chtěl vidět) "A nějaká náhrada nebo kompenzace? Ale vůbec, nepřichází v úvahu, buďte rádi, že vám vrátíme přeplatek za zelenej foťák, protože černej je levnější." (A to, že by jsme si raději vzali červenej, kterej maj snad na skladu, to už nikoho nezajímalo a já to raději nechal být, aby jsme se foťáku do Vánoc dočkali.
Takže milí provozovatelé Pixelmánie. U mě máte útrum, už si nikdy nic nekoupím a všude budu rozhlašovat, jak se "hezky" chováte ke svým zákazníkům.
PS: A víte co to je smlouva o bezpečném nákupu? To je 250Kč, který dáte Pixelmánii a oni vám za to rok ručí, že nebudete muset čekat na opravu 30 dní, ale dají vám prachy na nákup jiného produktu … milé …